пятница, 18 апреля 2014 г.




                   Модуль 11
З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде:

допомогти їм ефективно використовувати інформаційно-комунікативні технології у навчальному процесі для формування навичок 21 століття;

покращення результатів навчання за допомогою проведення досліджень, коммунікацій, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;

навчання за державними стандартами та еффективне оволодіння знаннями за допомогою методу проектів;

заохочення самостійного навчання та спонукання до розвитку навичок мислення вищого рівня;

самооцінка своїх навчальних досягнень;

 розвиток комунікаційних навичок і навичок роботи в групі.
 


                                          Модуль 10


Як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора?

• Уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання. Добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.
• Поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
• Деталі плану впровадження визначають вимоги до середовища поза класною кімнатою перед, під час та після виконання учнями проектів і забезпечують успіх навчання.



                                         Модуль 9


     На нашому занятті ми з колегами обговорили приклади створення робіт учнів. Обговорили способи допомоги учням стати більш цілеспрямованими в навчанні, а також створили форму її оцінювання. Я розглянула та проаналізувала диференційоване навчання. Крім того, створила інструмент для підсумкового оцінювання. 
Цей модуль допоміг ще раз переконатися, що навчання має бути диференційним, бо всі учні різні, з різними здібностями, можливостями, але всі вони мають адаптуватися до сучасного життя, стати успішними. Після всього зробленого внесла корективи в план теми.

понедельник, 14 апреля 2014 г.


                 Модуль 8

Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
- Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання
 - Проаналізували з колегами, як самі проводимо оцінювання
- Доопрацювали плани оцінювання
-Дізналися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів
.

                                    Модуль 7.



         Приклад учнівської роботи, створений у цьому модулі відповідає цілям запланованого навчального процесу. Використання комп'ютерних технологій допомагає учням ефективно продемонструвати те, чому вони навчилися, а також бути більш продуктивними і творчими. Створення прикладу учнівської роботи допоможе мені уточнити, що саме варто очікувати від учнів при виконанні проекту, оцінити час, потрібний учневі, внести корективи у перелік умінь і навичок, необхідних для успішного виконання проекту.





суббота, 12 апреля 2014 г.



Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:

 

розглянули такі питання

Як можна ефективно використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання учнів та оцінювання?

Як навчити учнів безпечній роботі в Інтернеті?

Як використовувати сервіси Інтернету для спілкування та співробітництва, щоб покращити своє викладання та навчання учнів?

 

                                             Модуль 5


         У цьому модулі після того, як поділилтся з колегами своїми презентаціями та засобами оцінювання, які визначають навчальні потреби учнів, ми продовжили планування, обговорили як навчати учнів за методом проектів з використанням ІКТ та формувати в них навички 21 століття при реалізації завдань проектів.
 Протягом цього модуля я знайшла і зберегла Інтернет-ресурси, які можна використовувати при вивченні обраної теми. Обговорили, як будемо використовувати інтерактивні Інтернет-ресурси для пояснення учням нових можливостей співпраці, спілкування та проведення досліджень. Розглянули шляхи ефективного пошуку та оцінювання Інтернет-ресурсів для проведення досліджень та навчилися правильно використовувати ці ресурси, дотримуючись закону про авторські права. Я спланувала, як використовувати Інтернет при вивченні теми.